Wednesday 21 August 2013

Boklanseringsfrokost! / Norwegian book launch


Kom og spis frokost med meg! Det blir lansering av en norske boken neste helg, nærmere bestemt lørdag 31.august kl 11 i Mathallen på Grünerløkka i Oslo. Det blir selvsagt frokost, og muligheten til å få leke litt med maten såklart. Ellers forteller jeg litt om meg selv, boken og matkunsten pluss at det selvsagt blir det mulighet for å få kjøpt og signert bok. Meld dere på nå, jeg gleder meg til å se dere! 

Ps: Boken kan kjøpes bl.a. på Ark.no (adlink) eller på vanlig bokhandel, spør etter "Leik med maten!". 

There will be a launch breakfast event for the Norwegian book on August 31st of August in Oslo, Norway. Stay tuned for details on the international launch later this autumn. 

Love,
Ida  

No comments:

Post a Comment